Det gjennomføres vårdugnad i to gjennomføringer. Styret ønsker alle beboere velkommen til kl: 17.00
Øvre Rekke: Onsdag 29. april
Nedre rekke: Onsdag 6. mai.
- Øvre rekke
Følgende områder skal rakes og ryddes for søppel:
- Området fra blokkene og opp til og med ”lekejungelen”.
- Den lille grønne plenen nedenfor barn leker skilt VS 90.
- Sittegruppe og plen rundt HC parkering utenfor VS 100 og VS 102
- Området på kortsiden av VS 106
Nedre rekke
Følgende områder skal rakes og ryddes for søppel:
- Hele området mellom øvre og nedre rekke.
- Skråningen ved VS 82 og nordover til gangveien
- Veiene og skråning mellom blokkene og lekeplass
- Plenene på nedsiden av blokkene.
- Området ved flaggstang (VS 66)
Følgende skal lukes:
- Bedet fra bomberommet til snuplassen
- Skråningen ved VS 76
Redskap vil bli utplasser kl 16.30 og vaktmesteren vil fjerne avfall fortløpende.
Det er den enkelte deltager sitt ansvar å registrere seg hos styrets representant, som vil ha på seg refleksvest. Registrering på dugnadsliste blir utført når tildelt arbeidsoppgave er inspisert i etterkant.
Deltagelse på dugnad medfører reduksjon i neste års felleskostnader. Det foretas ingen kontantutbetaling av dugnadspengene. Om du leier leilighet må eventuell reduksjon diskuteres med huseier.